Nyårsafton

Så var det årets sista dag. Året som väldigt få lär glömma. Det bästa med 2020 har ju varit att lyckas bli gravid med vår mirakelbebis och att få spendera så mycket tid med barnen på ett sätt som man kanske inte gjort tidigare. Vi har ju varit utomhus otroligt mycket mer i år. Så det känns hälsosamt och bra för oss alla.
Inatt sov jag flera timmar sammanhängande. Lika underbart varje gång det händer och hade bebis inte tryckt neråt så mycket så hade jag skuttat ur säng. 
Hade preppat både en god chiapudding som stod och väntade i kylen och kaffekokaren var laddad imorse. Ibland kan man ju bli löjligt nöjd med sig själv över så enkla ting som gör morgonen så mycket smidigare.

Minstingen spelar lite Playstation och sen har jag tänkt att vi ska försöka ta oss ut en ringa för frisk luft innan folk börjar smälla till höger och vänster då minstingen är riktigt rädd för smällare och nyårsraketer. Så ikväll får vi försöka med iPad och hörlurar vilket funkade ganska bra för något år sedan. Vill minnas att stora sonen var lika rädd och tror han vågade gå ut och titta först när han var 6 år. Så lustigt att minstingen är likadan. Så många nyårsaftnar jag stått inomhus och kramat barn och har vi varit hos mina föräldrar även hundarna. 

Det blir inga nyårslöften här. Tänker inte sätta onödig press på mig själv. Men mina förhoppningar över kommande år är att lillasyster ska komma till världen odramatiskt helst och välmående. Få fortsätta spendera härlig tid tillsammans med barnen. Hoppas att man kommer att kunna börja träffa vänner igen när vaccination kommer igång och mest av allt hoppas man ju att den här pandemin ska vara över. Saknar mina vänner och så enkla ting som att åka buss med barnen och äta ute på restaurang. Det kommer att bli ljuvligt. 

Oh som bebis kickar igång nu. Varje morgon efter första koppen kaffe är nere sätter hon igång. Mysigt men börjar ju även bli smulan obekvämt då hela magen hoppar fram och tillbaka. Önskar er alla en fantastisk sista dag på detta unika 2020. 

Kram 

Chiapudding med russin.

1 Linda:

skriven

Mysigt att få vara gravid ❤️
Mina barn satt med mig och kollade på film och sedan gick de in och spelade de med 😉

2 Linda:

skriven

Mysigt att få vara gravid ❤️
Mina barn satt med mig och kollade på film och sedan gick de in och spelade de med 😉

3 Linda:

skriven

Mysigt att få vara gravid ❤️
Mina barn satt med mig och kollade på film och sedan gick de in och spelade de med 😉

4 Linda:

skriven

Mysigt att få vara gravid ❤️
Mina barn satt med mig och kollade på film och sedan gick de in och spelade de med 😉

Svar: Ja det är mysigt ♥️ För det mesta i alla fall 🥴
Madeleine Hinn

Kommentera här: